مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-10اجتماعي

دروازه عتبات| خروج 2 میلیون و 200 هزار زائر از مرزهای کشور


بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر از زائران حسینی از مرزهای کشور خارج شده و تاکنون بیش از 500 هزار نفر از زوار به کشور بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز سردار را در بحث صدور برگه تردد اربعین و همچنین تمدید گذرنامه ها به وجود آورد و با این کار کمک زیادی به زائران حسینی شد.

سردار اشتری زیرساخت های کشور عراق در خصوص خدمات رسانی به زائران را کافی ندانست و گفت: مردم عراق پایه کاربرد و پذیرایی زائران ایرانی بودند اما مشکلات طرف عراقی را باید درصد و به مسئولان اعلام و با توجه به ظرفیت آن طرف مرز زائران ایرانی را اعزام کنیم.

وی استفاده از ظرفیت های فنی و سیستم های به روز را مهم برشمرد و گفت: اصلاح فرایندها باید در همه زمینه ها صورت پذیرد و پلیس هرسال با آمادگی بیشتری در صحنه حضور پیدا کند.

این مقام مسئول در ادامه برخورد ماموران پلیس با مردم را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: سه ایستگاه پلیس در مرز مهران ایجاد شده عملکرد این دستگاه ها که با کنترل و توقف زائران همراه است باید تا لحظه آخر ادامه داشته تا زوار دچار مشکل و صدمه نشوند.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه تا چند روز آینده حجم بازگشت زائران به پایانه های مرزی افزایش خواهد داشت خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر از زائران حسینی از مرزهای کشور خارج شده و تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| خروج 2 میلیون و 200 هزار زائر از مرزهای کشور

دروازه عتبات| خروج 2 میلیون و 200 هزار زائر از مرزهای کشور